//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ hello kawan! welcome to Opie's land. jangan buat jahat. leave your footsteps on the chatbox.


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Ain Sofiah
Others:   


This is what we called "Terlebih Protein"



Okayh, ini bukan gambar di cilok atau di raba di mana-mana tempat. Originality tangan aku sendiri. This is what effect bila ada penyakit terlebih protein. So kena berpuasa daripada makan benda-benda berprotein such as ayam, ikan, blaa blaa blaa. Jadi vegetarian lah aku . Seksa bila ada penyakit ni. Ada jee yang tak kena. Tempat yang berhabuk, katil yang kotor sama sekali aku jauhi.  Selalu kena dekat asrama. So selalulah aku dapat MC daripada Hospital Jasin dan sentiasa di kasihani oleh kawan-kawan. Hewhewhew :3

Kadang-kadang aku bawak ubat balik rumah and time tuu lah aku lupa nak bawak balik pii asrama. Mearan, terpaksa tidur dalam keadaan gatal-gatal . Nasiblah ayah aku rajin menghantar ubat. Gtal dia bukan gatal biasa , tapi gatal yang +++ PEDIH. seksa sebenarnya. Yang tak pernah alami, jangan pernah perlekehkan penyakit nii. So, jaga pemakanan awal-awal sebelum korang kena penyakit macamgini :)

Mr Apple, kalau lah kau tahu, sakitnya penyakit ni, kau pun meremang bulu roma bila tengok. Bukan geli tapi mengerikan hooo~ lalala. 

For Skuad Harimau Malaya , Klah kita kalah bermaruah. Malaysia tak pernah Give up :) Faham kepenatan korang. Kami hanya mampu menadah tangan dan memberikan semangat sahaja. Kalaulah kami di benarkan turun ke padang, dah lama kami humban sorang-sorang dalam gawang gol. Tapi kami tak mampu. To Refreeeeeee yang h***d tuu, jaga diri anda, bawa bertaubat. Akhirat nanti di soal :)
K, Byee, Iloveyou Mr Apple :) 



Thanks for reading