//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ hello kawan! welcome to Opie's land. jangan buat jahat. leave your footsteps on the chatbox.


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Ain Sofiah
Others:   


Make me a million smile :) Alhamdulillah!


 Alhamdulillah , at least aku tak dapat teruk and tak memalukan ibuayah aku pada kawan-kawan dia. Memang bagi orang lain ini biasa tapi bagi aku ianya adalah luar biasa. Bukan nak menunjuk tapi ini first time and tak pernah di duga aku dapat banyak ni. By the way, aku bersyukur pada Allah. dapat yang macam ini pun dah buat ibu ayah aku tersenyum. Selama ini kawan-kawan aku pandang aku macam orang tak pandai. Aku sendiri malu pada diri aku sendiri. Tapi dengan cabaran macam tu lah dapat bangkitkan aku dari tidur. 

Science, Sejarah and English, aku memang tak target dapat A . Aku actually tak suka sangat mengingat-mengingat ni. Memory aku full . haha. And kau tahu aku dapat hadiah apa bila masuk kereta tadi? Aku dapat teddybear. Lama dah aku nakkan benda tu tapi ibu tak suka belikan sebab aku ada penyakit lelah. Teddy bear kan ada bulu-bulu. Nanti tak pepasal aku masuk hospital lagi sekali. Lagi sekali bila aku masuk kereta , aku tampar muka aku banyak kali sebab tak menyangka diri ini dapat 5A. Ibu ayah kata jangan takbur. Syukur dah apa yang dapat tu. Allah dah makbulkan. 

For those my friends, tahniah apa yang korang dapat. Yang tak ok tu, maybe Allah sedang menguji korang and ada yang lagi baik Allah nak bagi tu. Think positive :) SPM buat baik-baik yea. For MR. APPLE guaaaaa, guaa bakal tunggu teddy bear yang nak di beri tuh yeaa . Iloveyou and thanks for the support. Tak pepasal semalam gaduh. hahaha

Ok, sekarang nak pergi beli barang-barang sekolah and asrama . Buku latihan biology, physics, chemical, and addmaths. hohoho. Byeeeee, Iloveyou Allah :')


Le Teddy Bear from Ibu and Ayah :)



Thanks for reading