//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ hello kawan! welcome to Opie's land. jangan buat jahat. leave your footsteps on the chatbox.


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Ain Sofiah
Others:   


Just a nigthmares :'(


Cakap about mimpi kan, err dah 3 kali aku mimpikan kau. Bukan nak cakap apa , tapi mimpi yang ketiga ni waktu aku tersedar pukul 12:36 p.m tadi. Tertidur tengahari puloppp. Lepas tersedar , aku tengok air mata aku meleleh and aku tepuk dada aku. Betapa takutnya mimpi tu sampai aku sendiri boleh menangis even dalam mimpi .  Lepas sedar, pukul 12:38 aku text kau. Aku taktahu kenapa aku terperangkap dalam mimpi tu. Janganlah jadi kenyataan. Aku tak ready lagi weyhhhh .

Sejak dua menjak ni, aku selalu mimpikan benda pelik. Kebanyakan nya aku dengan kawan-kawan. Kenapalah ehh, especially kau lah. 3 kali berturut-turut kau ada. Kenapa kau masuk dalam mimpi aku weyhhh. Kasi semak jeee :3 *marah tak? hahaha xD . Anyway , maybe faktornya adalah aku fikirkan kau sebelum aku tidur or aku terlalu risau dengan result PMR aku.Semalam kita bergaduh , apa pun tak boleh . tapi kita berbaik cenggitu je. Kau hebat. LOL~

One more nightmares aku, RESULT PMR. herrr .Dalam seronok-seronok, kekadang bila teringat result dalam kepala hotak ni, boleh buat aku terdiam tiba-tiba. Rasa takut menghantui akuuu. Ya Allah, minta-minta lah aku dapat keputusan yang baik. Aminnnn. Ok, nak solat zohor. Take care your self . Iloveyou :)





Thanks for reading