//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ hello kawan! welcome to Opie's land. jangan buat jahat. leave your footsteps on the chatbox.


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Ain Sofiah
Others:   


I'm Fine. I'm ok :')


Hari ini adalah kehidupan yang baru. Bangun pagi tanpa dengar suara atau baca text dari sesiapa. Kehidupan baru bermula. Aku tak kuat nak hadapi semua ini. Kalau kau dekat tempat aku, kau tahu aku terseksa. Aku hilang diri aku sendiri. Aku tak tahu mana AKU yang sebenarnya. Kau selalu mendesak aku sehinggakan aku terpaksa buat keputusan yang bodoh. Tapi nak buat apa kan, nasi dah jadi bubur :') Aku bukan setabah orang dekat luar sana. Ye, aku masih tak faham apa erti cinta dan aku tak layak ada perasaan dan cakap macam tu kan :) Aku tak layak. Aku taklayak. Aku tak layak.

Dear ex, terima kasih dah ajar aku tentang kehidupan sebenar. Terimakasih dah ada dengan aku selama ni. Terimakasih tahan dengan perangai aku ni. Kau terhebat. Kau ohsemm. kau terbaik. Kau sangat malang dapat budak-budak macam aku ni. Tapi terima kasih sebab faham aku. Sorry buat kau macam ni. Tak ada niat pun dan aku tak tahu kenapa aku buat macam ni. Aku bodoh kan? Yes, I'm your the most stupid ex.

 Macam yang aku cakap, Aku akan doakan korang. Jangan risau :) Jage diri kau. Moga-moga jumpa orang yang lebih baik dari aku. Aku ni kejam. Permainkan hati orang. Tabur harapan sana sini . Aku bukan yang terbaik tapi aku terbodoh. Sorry pinjam hati kau sekejap dan ppulangkan dalam keadaan yang buruk. Sorry sangat-sangat.Maybe kau pun dah bosan dengar aku cakap sorry, kan? :)

Ok, aku tak kuat nak tulis panjang-panjang. Aku penat menangis. Aku takde selera makan. Aku tidur tak lena. Aku asyik termenung. Apa lagi nak jadi lepasni. Apa-apa pun , aku sayang kau. Aku sayang kau. Aku sayang kau :') Aku akan stop stalker kau. Aku akan stop dari ganggu kau. Aku akan stop everything. Aku akan cuba gembirakan diri aku walaupun sakit. Aku akan kuat kan diri aku untuk  hari-hari seterusnya :) You are the awsomeee mmory that I've ever had . Thanks dear ex :')

                                                                                                                           Your stupidoss ex ;
                                                                                                                              AIEN SOFEA




Thanks for reading