//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ hello kawan! welcome to Opie's land. jangan buat jahat. leave your footsteps on the chatbox.


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Ain Sofiah
Others:   


Im become crazy


Ada 2 benda yang boleh buat kan aku gila. 1- melihat keputusan exam. 2-Bila aku mabuk. oh shittt. Kau tahu, aku rasa taknak wujudkan tarikh 19/12/2012. Aku nak orang lain amekkan result aku dan jangan bagi tahu aku. Anggap benda tu macam tak wujud. And aku tengok parents aku asyik cakap macam ni
Along, berapa pun result along, ibu tak kesah. Janji SPM buat betul-betul. Alaaa, SIS pun sekolah sains kann. Takpayah pindah pun takpe.
Sekarang ni bukan soal pindah sekolahh, aku memang takut kalau nak amek keputusan exam sendiri. Exam bulanan pun aku tak amek tahu berapa resultnya, apetah lagi PMR. Dapat rezeki, taknak pergi MRSM, SBPI. Teknik pun dah cukup bagi aku. Bukan kata rugi or what tapi aku taknak rasa bersaing. Nanti aku stress. So, 19/12 , haihhhhh skip kan je lah tarikh tuh. Bak kata si monyet
Itu maknanya ibu yakin dengan kau.
Yakin? errr taknak fikir , taknak fikir. Tensionnn mak. Tadi balik kampung pun sedara dah tanya macam-macam. Rimas you know, Rimas. Nanti aku cepat stresss.

Okayh, cerita pasal mabuk. Bukan mabuk dadah atau arak . Alaa citer pasal mabuk , semua orang dah rasa. Tapi aku ni cerewet sikit. Cuaca panas , mabukk. Dalam kereta, mabukk. Dalam bas, mabukk.  Tidur lama-lama pun mabukk. Duduk lama-lama dalam aircond, mabukk Mabuk rasa nak muntah, taktahan weyh. Monyett, harap kau tahan dengan kemabukkan aku yang serius tahap dewa ni. Hohohoo.

Monyet , malam ni aku teman kau lagi kayy. Esok kena bangun awal kann, so get enough rest keyyh. Btw, Iloveyou baby baby baby. Hahaha K nak tengok moviee. Byeeee :)


Thanks for reading