//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ hello kawan! welcome to Opie's land. jangan buat jahat. leave your footsteps on the chatbox.


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Ain Sofiah
Others:   


Hidup ini Hitam Putih

Kenapa hidup ni tak pernah puas? Aku tersilap langkah atau ini ujian bagi aku. Semua orang tak pernah faham apa yang aku nak dan apa yang aku inginkan. Kenapa? Aku dah banyak sangat buat salah kea? Dugaan Dugaan. Tak ada orang yang nak dengar cerita aku kann? Biar simpan dalam hati nii sampai hancur. Orang kata:
 "Kalau betul dia EX TERBAIK kau, Dia tak layak menerima gelaran EX"
Owh shitt -__-' . Hidup nii penuh dengan drama. Kejap sedih kejap happy . Kadang-kadang rasa sangat menyesal bila buat keputusan terburu-buru. S U C K. Aku nak sangat ada orang yang boleh faham aku, boleh happy kan aku, sentiasa ada bila aku perlukan. Tapi , mana? andai mimpi itu menjadi kenyataan, hari-hari aku nak mimpikan kau.  

Dear EX , kau busy macam mana pun aku tetap akan pegang phone ni and always berharap yang kau akan ada masa untuk aku walaupun sekejap :') 

Aku jahat kan? Kejam ? Permainkan cinta orang. Tapi ada orang pernah faham aku? Hidup dalam kepura-puraan ini sangat sakit. Kalau kau boleh faham situasi aku , aku bersyukur gila dapat kenal dengan orang macam kau. BTW , ada banyak aku nak cakap dekat kau tapi , nantilah :) Thanks sebab kau berani cintakan aku.  Betul jugak cakap kau, PAST IS PAST . And aku pegang kata-kata tuu. Thats the point yang kau takkan merangkak pada aku balik, kan? Okayh , aku takde mood nak tulis pepanjang. Harap kau baca lah ye :) And one more thing.

# CREDIT : Fiy , Dah baca? OK, ni untuk kau. Faham? Tak faham jugak takpe. BTW, aku sayang kau :) 




Thanks for reading