//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ hello kawan! welcome to Opie's land. jangan buat jahat. leave your footsteps on the chatbox.


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Ain Sofiah
Others:   


Love you till my last breath.


Aku tak pernah minta nak jauh dari korang. Tapi, nak buat macam mana kan :') Selama ni memang kita selalu bergaduh tapi kenyataan nya kita adik beradik, kan? Korang tahu tak, aku rasa macam sekejap sangat kita ni dah Form 4. Macam rasa baru masuk asrama masa form 1 dulu. Rindu saat-saat kita kena marah sama-sama, recycle kertas sama-sama. Kita duduk bawah satru bumbung sama-sama. Prep sama-sama. Tuisyen sama-sama. Makan sama-sama. Gaduh itu tanda nya sayang. Maybe tahun depan kita tak ramai macam dulu. Korang tahu tak, aku rindu saat-saat kita buat solat hajat sama-sama, study sama-sama, ketawa sama-sama. Korang the best weyh. THE BEST :') Walaupun kita bukan pada darah daging yang sama, tapi kita faham antara satu sama lain. Gaduh pun sekejap je. 

Leppas ni korang takdelah nak dengar aku ketawa kuat-kuat. Bersin kuat-kuat. Menyanyi kuat-kuat. Orang gila dalam prep.Rebut plug charge. Hahaha. Rindu saat itu. Masing-masing ada perangai tersendiri. Tapi, aku dah faham sangat dah perangai korang :') Susah nak lupakan korang. Hati ni taknak pergi jauh. Harap-harap lah korang pindah sama dengan aku nanti. Takdela aku sorang-sorang dekat sana nanti. Korang jangan lupakan aku ye. Tahniah for those sape yg dapat A in PMR. Aku rasa , kalau kita belajar dalam keadaan ASRAMA YANG TENANG, mesti ramai dapat straight A's. Tapi asrama yang macam kandang binatang tu, kita dapat result pun ok ok je kan. Takpe, SPM kita kasi gempak yea. Bagi korang yang bakal jadi exco nanti, buat tugasan dengan jujur seperti KAK ESAH. menjaga kita. Sorang pun tak berani dah nak bawak phone. huhuhu~ 

Jaga Puan Rina baik-baik. tak lama lagi dapat RINA JUNIOR. Haha and for korang, 

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk besides me and be my friend :')
If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day. So I never have to live without you , friends :')

And, I LOVE YOU FRIENDS ;') 



Thanks for reading